....dette er en blogg om ting jeg liker å holde på med. Som scrapping, strikking, hekling, hus og hage....
Noen innlegg om familien blir det kanskje også:))

lørdag 12. februar 2011

Skissedillaskisse#98

Nok en gang kommer jentene i Skissedilla med en flott skisse:))
http://skissedilla.blogspot.com/2011/02/manedens-sponsor-98.html

Jeg bare måtte scrappe bildet av meg og Karen som ligger på sofaen og koser oss:) Hm, lenge siden noen av mine barn har hatt tid til å ligge sånn i armkroken til mamman sin.(kanskje det er jeg som begynner og bli gammel;)  )

Jeg har brukt rosa bazzill som er sprayet med rosa og brun glimmer mist.
En liten bit av Prima mønsterpapir.
Kakeserviett
Filt hjerte
Brads
Metallblomst
Tyll
Knapper
Bølgepapp
Tag
Roser
Div blonder


2 kommentarer:

  1. Åh, for et nydeli bilde & LO:o)

    SvarSlett
  2. Så koselig koseLO!

    Fine farger!

    Tusen takk for bidrag! Husk å lagre riktig neste gang! ;-)

    SvarSlett