....dette er en blogg om ting jeg liker å holde på med. Som scrapping, strikking, hekling, hus og hage....
Noen innlegg om familien blir det kanskje også:))

lørdag 19. februar 2011

Bursdagskort

Scrappekammerets utfordring#24 var bursdag der man skulle bruke bølgepapp:
http://scrappekammeret.blogspot.com/2011/02/utfordring-24-kammerpikenes-bursdag.html.
Den passet meg veldig bra da jeg måtte lage bursdagskort til Kristin.
Hadde ett ferdigmalt stempeltrykk ligggende som jeg brukte.
Bølgepappen har fått en runde i CB og Spellbinders Nestabilities.
Ark,pynt og bokstaver er av rester jeg fant:)

3 kommentarer:

  1. Oooo... Dette var såå søtt! Den herlige lille jenta, og de søte fargene!!

    Tusen takk for et kjempeflott bidrag til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

    SvarSlett
  2. Et nydelig jentekort du har laget! Herlig motiv og kjempeflott oppsett!
    Tusen takk for at du bidrar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!!
    --klem--

    SvarSlett
  3. så lækkert kort med et sødt motiv og fine detaljer

    SvarSlett