....dette er en blogg om ting jeg liker å holde på med. Som scrapping, strikking, hekling, hus og hage....
Noen innlegg om familien blir det kanskje også:))

søndag 13. februar 2011

Bursdagsbokeske

Jeg er ingen kortlager, men av og til ser jeg kort jeg får lyst til å prøve meg på:) Malen fant jeg her:http://wenchespapirverden.blogspot.com/2010/11/tutorial-pa-bok-eske.html
Hun lager de lekreste bokeskene jeg har sett.

Her er min bokeske:



Kortet skal lillesøster Ragnhild få på 18 årsdagen sin. Jeg lagde en lomme i eska, der jeg skal legge i penger:))


4 kommentarer:

  1. Sant de bokeskene er kule! Jeg har akkurat bestemt meg for å lage en til mammaen min. Din var kjempelerrer! Så kult med dongeri!!

    Takk for bidraget ditt til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

    SvarSlett
  2. Så knalltøff denne ble! Stilig å bruke bølgepapp som permer!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig kort du har laget! Herlige røffe materialer og stilig pynting ;) Kreativt og vel gjennomført!
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  4. super flot bog, lækkert pyntet

    SvarSlett