....dette er en blogg om ting jeg liker å holde på med. Som scrapping, strikking, hekling, hus og hage....
Noen innlegg om familien blir det kanskje også:))

søndag 30. januar 2011

Orkdalstreff og skissedillaskisse96:))

Igår hadde orkdalstreff igjen. Også denne gangen var vi i "Fjøset" eller lokalet til Orkdal Mc-klubb. 18 scrappeglade damer møtte opp klokka 9.30. Vi scrappet,jabbet og koste oss veldig.Pizza ble det også iløpet da ettermiddagen. Jeg kom hjem klokka 24. Som alltid når jeg kommer hjem fra treff har jeg egentlig veldig lyst til å fortsette med det jeg ikke greier og gjøre ferdig på de12-14 timene jeg er på treff :)
Jeg hadde som mål å gjøre ferdig konfirmasjonsalbum til lillesøster Kristin, kom nesten imål. Bare litt igjen.
Hadde også litt igjen på skissedillaskisse96: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh30Zw4lwXcQtqDLgVhoOBnmFj_TMwUlDTqqI7XbtierMIaltYsIMqxHON8R5o07vFVGnGlOew80FglAol0ahG0MPI_N_QlC-HkqcEPMtpcCMvl4Zu1nhsnt8dC-JOVL8jAR7FyZw_ajpJz/s1600/nabon4.jpg
Den ble jeg ferdig med:

2 kommentarer:

  1. Så nydelig!! Fargerik og flott! Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. lyder som t hyggeligt tref. Kæmpe lækkert layout så fine detaljer og farver
    knus Pia

    SvarSlett